"دفتر خاطرات مجازی من "

خاطره نوشت های منو همسری ...

سحری ما ...

دیشب هر کاری کردم خوابم نبرد که نبرد 

پرهام که خواب بود منم شروع کردم ب درست کردن سحری ...حوصله کردم و کلی سلیقه ب خرج دادم و خلاصه اینم سحری ما 

پرهام مث بچه ها ذوق زده شده بود و گفت :خانووم ازین به بعد همینجوری خوشمل غذا درس کن 

دلیلشو گفتم گفت خدا بده بازم ازین سحری ها و خندید :)

پرهام عاشقه ژله رولیه :)

 خب فعلا 

به به خانوم خوش سلیقه دهنم آب افتاد 

ژله رولی واقعا عالیه مامان منم دیشب درس کرده بود 

عالی بود ...همیشه ب شادی کنار همسرت :)
ممنون عزیزم 

اره درست کردنش ظرافت میخاد اما خیلی خوشمزس 

آفرین

چ خوشگلن

:)
وووو!
چه باسلیقه😍
احسنتم!! 
ممنون :دی 
اینا رو واقعا خوردید؟!
من باشم دلم نمیاد!
:)
سلام دوست عزیزم
وبلاگ خوبی داری.دنبال میکنم
خوشحال میشم به وبم سر بزنی و دنبال کنی
ممنون^_^ 😉
ممنون حتما 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دلم قرص است
وقتی
مسکنم تویی . . .

+من تو این وب خاطراتمو با همسری عزیزم مینویسم ....امیدوارم لذت ببرین :)

+منو همسری (پروفایل - در ارتفاعات شهرمون )
Designed By Erfan Powered by Bayan