"دفتر خاطرات مجازی من "

خاطره نوشت های منو همسری ...

عشق من ...

عاشقانه با توام 

در تمام ثانیه های نفس کشیدنت 

تویی و من 

همه جا همراه و کنارم 

عشق من 

دوستت دارم ...تو معنای اصلی زندگی رو بهم فهموندی 

تو سختی و مشکلاتم پشتم بودی 

مثله یه دوست ...همسر ...پدر ...عشق ...نفس تو همه اینها برایم بوده ای ...

نمیدونم چی بگم که جبران زحمتهات واسه من بشه 

عشق من 

عاشقانه دوستت دارم ...!


اینو رو کاغذ نوشتم گذاشتم رو میز صبحونه تو آشپزخونه و رفتم دانشگاه ..پرهام دیده بودتش و خونده بود 

اومدم خونه دیدم با ی شاخه گل اومد استقبالم و گفت :

-خانومی خیلی ماهی :)


+امشب خانواده پرهامو افطاری دعوت کردم من برم سر کارام فعلا 

سلام وبلاگ زیبا و جالبی دارید خوشحال میشم که به وبلاگ بنده هم سر بزنید و نظرتون رو درموردش بگین :)
ممنون 
سلام حتما
ممنون از حضورتون 
براووو مهربون همسر 

لایککک

امشبم خوش بگذره بهتون با خانواده اقات 
ممنون مری جون
لایک مینا بانو 
:)
به به اباجی خانوم خوب خانواده شوورتو دعوت میکنی 

خخخ شوخی کردم از اتنا ادرس وبتو گرفتم ازین به بعد میام سر میزنم 
خخخ باش 
قشنگ بود
:)
عاااااااااااااااالییییییییییییییییی بود
:)
شنبه ۲۹ خرداد ۹۵ , ۲۰:۲۹ علیرضا امیدیان نسب
زیبا بود مینا خانوم
قشنگ بود
^--^
چه کار زیبایی
خوشبخت باشیییید!!!!!
ممنون :)

شما هم همینطور 

به به

چ همسری

براوو:)))))

ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دلم قرص است
وقتی
مسکنم تویی . . .

+من تو این وب خاطراتمو با همسری عزیزم مینویسم ....امیدوارم لذت ببرین :)

+منو همسری (پروفایل - در ارتفاعات شهرمون )
Designed By Erfan Powered by Bayan