"دفتر خاطرات مجازی من "

خاطره نوشت های منو همسری ...

نفس های تو ...آرامش منه !

سلام 

خوبین ؟این اولین پستیه که میخام تو این وب جدیدم بزارم 

قبلا هم وب داشتم اما ماله دوران مجردیم بود :)

دیگه ی مدت بهش سر نزدم و رمزشم یادم رفت امروز صبح خیلی اتفاقی داشتم دنبال ی مقاله میگشتم که اینجا رو پیدا کردم و اول از همه رفتم سراغ پرهام _همسری مهربونم _و گفتم :

-پرهامی 

طبق معمول گفت :جونم 

-میگم میخوام وب بزنم موافقی ؟

میگه :اهووم ..کار خوبی میکنی خانومم...حالا راجب چی میخای بنویسی 

-خاطراتمون دیگه 

میگه :عالیه فقط شیطنتای منو فاکتور بگیر من پسر ب این خوبی و مظلومی 

-خوبه خوبه ...مظلوم حتما 

میگه :هر چی دوس داری بنویس وروجک 

گردنمو کج میکنم میگم :وروجک ؟

میگه :آره خانوم کوچولوی من 

-خو دیگه هر چی بود بارم کردی 

میخنده میگه :ویی از دست توکه سر صبح مخ آدمو کار میگیری من دیگه برم که دیرم شده 

گوشی و سوییچشو از رو عسلی ور میداره و میاد پیشونیمو میبوسه میگه مراقب خودت باش 

-چشم ...ب سلامت ...توام مراقب باش

میره که کفشاشو بپوشه میگه :بی بلا خانومم ...حتما ..بای

-بای 

و از خونه میزنه بیرون .

منم دیگه رفتم سر درس و کتابام ....ساعت 2 بود که پرهام از سر کار اومد خونه و حسابی معلوم بود خسته شده دیگه رفت دوش گرفت و خوابید .منم یکم خونه رو جمع و جور کردم و اومدم وبمو درست کردم .

+نفسای تو آرامش منه !این جمله معروف همسری به منه منم بعنوان تیتر پستم استفاده کردم خب فعلا بای :)


چ عشقولی ...عالی بود مینا جون 
ممنون عزیزم
سلام.
ممنون به وبمون سر زدید... :))
انگاری موضوع وبمون هم شبیه همه ;)
امیدوارم خوشخبت بشید با همسرتون...
اگه دوست داشتید تبادل فالو کنیم:))))
ممنون حتما 

به نظرم وبلاگ خوبی میشه

دنبال میکنم

به وبلاگ بنده هم سر بزنید

و در صورت امکان دنبال کنید

ممنون حتما 
قشنگ بود...
خوشبختیت در کنار همسرت مستدام....؛)
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دلم قرص است
وقتی
مسکنم تویی . . .

+من تو این وب خاطراتمو با همسری عزیزم مینویسم ....امیدوارم لذت ببرین :)

+منو همسری (پروفایل - در ارتفاعات شهرمون )
Designed By Erfan Powered by Bayan