"دفتر خاطرات مجازی من "

خاطره نوشت های منو همسری ...

پست خیلی موقت

سلام دوستان عزیزم 


فعلا دارم اسباب کشی میکنم خونه جدید فعلن پست نمیزارم اما دورا دور هستم 

تا موقعی که وای فای خونه وصل نشده با نت گوشیم میام سر میزنم 


فعلا :)

وب قشنگی دارین،به وبلاگ منم سر بزنین.
ممنون :)
بسلامتی :)
ماهم درحال اسباب کشی هستیم :((
ممنون :)

به سلامتی و دل خوش :)
هرجا هستید موفق باشی و دلتان شاد شاد شاد
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دلم قرص است
وقتی
مسکنم تویی . . .

+من تو این وب خاطراتمو با همسری عزیزم مینویسم ....امیدوارم لذت ببرین :)

+منو همسری (پروفایل - در ارتفاعات شهرمون )
Designed By Erfan Powered by Bayan